PRACA ORYGINALNA
POSTRZEGANIE FUNKCJI OPAKOWAŃ I ZAINTERESOWANIE INTELIGENTNYMI ORAZ AKTYWNYMI OPAKOWANIAMI
 
Więcej
Ukryj
1
Technical University in Zvolen
 
 
Data publikacji: 21-12-2018
 
 
Zagadnienia Ekonomiki Rolnej / Problems of Agricultural Economics 2018;357(4):141-152
 
SŁOWA KLUCZOWE
STRESZCZENIE
Znaczenie funkcji opakowań wciąż rośnie, a w konsekwencji podejście do opakowań jest bardziej innowacyjne i kreatywne, co skutkuje tworzeniem opakowań o innowacyjnych cechach, takich jak opakowania aktywne i inteligentne. Niniejszy dokument bada funkcje preferencyjne opakowań i preferencje klientów w odniesieniu do inteligentnych i aktywnych opakowań. Badanie ankietowe przeprowadzono z udziałem 200 respondentów, których można określić jako milenialsów (osoby urodzone w latach 1980-2000). Ta grupa wiekowa została wybrana ze względu na poprzednie wyniki badań, co potwierdziło, że inteligentne i aktywne opakowania są najbardziej atrakcyjne dla respondentów w tym wieku. Funkcja ochrony jest nadal postrzegana jako podstawowa i, co najważniejsze, zapewniająca świeżość i trwałość produktów. Zainteresowanie respondentów jest nieco wyższe w przypadku opakowań aktywnych, ponieważ podnoszą one poziom ochrony produktu, a przez to przedłużają żywotność produktu, ale również zwiększają jego bezpieczeństwo. Analiza zezwala na bardziej szczegółowe sugestie dotyczące marketingu aktywnych i inteligentnych opakowań w odniesieniu do wymogów klientów.
Journals System - logo
Scroll to top